Contactgroep Algemeen Bestuursrecht

Ontmoetingsplatform voor bestuurs- en gemeentejuristen

Bijeenkomst  van 10 april 2019

Al 25 jaar organiseert de Contactgroep Algemeen Bestuursrecht (CAB) in het voor- en najaar een studiedag voor juristen, werkzaam op algemeen-juridisch gebied bij gemeenten en andere overheden uit het hele land en adviesbureaus. Deze studiedagen worden druk bezocht en de meeste deelnemers zijn “vaste klanten”. Zodoende ontstaat een sfeer van bekendheid, netwerken, maar ook gezelligheid. Echter, voorop staat het verwerven en uitwisselen van actuele kennis. Dat is het kenmerkende DNA van de CAB: actuele en relevante kennis uitwisselen over algemeen-juridische onderwerpen. De CAB wil hét kennis- en ontmoetingsplatform zijn voor de doelgroep die hierin werkzaam is. En om de prijs hoeft u het niet te laten: die dekt alleen de kosten.

Inhoud studiedag

Er is speciaal voor het 25-jarig jubileum een programma samengesteld dat zowel terugblikt maar ook vooruit kijkt. Dit keer hebben we een prachtig programma met topsprekers, waarbij elke algemeen bestuursrecht-jurist aanwezig zou moeten zijn.

En zoals altijd is ook op deze dag voldoende CAB-gelegenheid voor collegiale interactie, kennisdeling en kennisverrijking!
Kortom, in één dag weer heel veel wijzer, binnen de vertrouwde CAB-setting!

Locatie studiedag

Utrecht, Utrechts Centrum voor de Kunsten (Torenzaal), Domplein 4, op loopafstand van Utrecht CS.