Contactgroep Algemeen Bestuursrecht

Ontmoetingsplatform voor bestuurs- en gemeentejuristen

Bijeenkomst  van 6 november 2019

Al 25 jaar organiseert de Contactgroep Algemeen Bestuursrecht (CAB) in het voor- en najaar een studiedag voor juristen, werkzaam op algemeen-juridisch gebied bij gemeenten en andere overheden uit het hele land en adviesbureaus. Deze studiedagen worden druk bezocht en de meeste deelnemers zijn “vaste klanten”. Zodoende ontstaat een sfeer van bekendheid, netwerken, maar ook gezelligheid. Echter, voorop staat het verwerven en uitwisselen van actuele kennis. Dat is het kenmerkende DNA van de CAB: actuele en relevante kennis uitwisselen over algemeen-juridische onderwerpen. De CAB wil hét kennis- en ontmoetingsplatform zijn voor de doelgroep die hierin werkzaam is. En om de prijs hoeft u het niet te laten: die dekt alleen de kosten.

Inhoud studiedag

We hebben voor 6 november a.s. weer een mooi programma samengesteld met topsprekers, waarbij elke algemeen bestuursrecht-jurist aanwezig zou moeten zijn.

En zoals altijd is ook op deze dag voldoende CAB-gelegenheid voor collegiale interactie, kennisdeling en kennisverrijking!

Kortom, in één dag weer  heel veel wijzer, binnen de vertrouwde CAB-setting!

Waar en wanneer?

Woensdag 6 november 2019, Stadskasteel Oudaen te UTRECHT !

(Oudegracht 99 te Utrecht, op enkele minuten lopen van Utrecht Centraal)

Aan het eind van het programma (tussen 15.00 en 15.30 uur) houden wij als bestuur een mondeling referendum over de vraag “Toekomstige CAB-bijeenkomsten in Utrecht of Amsterdam?”